Víkend v Praze

20.06.2009 22:05

AAA tak se Denča konečně dokopala k tomu, aby vám napsala článeček o tom, jak navštívila Prahu a to hned na celý víkend

 

Byl pátek. Stále jsem nevěděla, jestli pojedu, jak pojedu, v kolik pojedu... Mým rodičům zrovínka nevyšlo jet do Prahy a odvézt mě za Luckou. Ale já jsem tak moc chtěla vidět Lucinku, Cherryho, Chattinku a MIMINKA, že jsem si zadala idos.cz (maličká reklama  :-D) a našla si autobusy směr naše hlavní město.

Den utekl jako voda a já stála s batohem a kámoškama na autobusovém nádraží. Celá nedočkavá jsem čekala, až přijede ten báječný autobus, který mě odveze za mou nejlepší kamarádkou. Konečně. Je tu. Popravdě je to docela dlouho, co jsem byla na víkendu u Lucky, takže si už nepamatuju, jakou měl barvu. Vím jen, že to byl Busmat (další reklama :-DD).

V uších jsem měla své oblíbené písničky a cesta utíkala jako voda... Zachvilku (vlastně za hodinu a půl) jsem vystupovala na Flórenc, kde na mě měla čekat Lucka. Chviličku jsme se hledaly, ale naštěstí našly.

Plné dojmů (taky aby ne, ono se toho totiž za tu dobu co se nevidíme tolik stane!) jsme spěchaly (v Praze se totiž stále spěchá :-D) na metro. "Cvak" pípla jsem si jízdenku a jelo se. Metro brzy dojelo na "Strášu", odkud je to k Lucce fakt kousek. Šly jsme pro mě už známou cestou a už jsme v cíli. U Lucky doma!

Spěchám k morčatárně, kde na mě kouká Cherry, Charlottka a její tři nádherné dětičky 

Vybalila jsem si věci a už jsem kňourala "Lucíí, přines miminkáá". Lucka přinesla krabičku a v ní malinké chlupaté kuličky. No co vám budu povídat, byla jsem z nich úplně hotová...

Večer jsme koukly na stránky a pak už jsme si povídaly až do noci.

Druhý den jsme si naplánovaly výlet, kam jinam než do zverimexu. Vybraly jsme ten, odkud pochází Cherry. Jely jsme autobusem a hurá už jsme na místě! Zverimex byl moc hezký, sice neměli morčátka, ale to nám nevadilo, protože nerady vidíme morčátka ve zverimexu, viď Luci? Nakoupila jsem krmení, dobrůtky a jednu novou NCHS misku (podle které se jmenuje NCHS) pro Luccu do bytečku

Odpoledne jsme si udělaly hezký den u Lucky na zahrádce spolu s morčátky. Fotily jsme, slunily jsme se... No prostě vydařený den!

Všecko rychle uteklo a byl tu poslední den. To už jsme neměly tolik času, protože jsem odpoledne musela být na Zličíně, kam si pro mě přijedou rodiče. Rozhodly jsme se, že se půjdeme projít po Praze s Gillinkou. Vzaly jsme foťák a čtyřnohého přítele a šlo se. Všude kvetly stromy, všude byly samé áleje. Moc krásný :-). Našly jsme si místečko pod jedním stromem a vyhlásily si válku. Trhaly jsme trávu, květy, vše co nám přišlo pod ruku a házely to po sobě No prostě puberťačky jak se patří  Zachvilku jsme už šly na metro, rozloučily se... A víkend byl u konce. Jela jsme domů, plná krásných zážitků a dojmů. Doufám, že si o prázdniny najdeme čas a takhle skvělé zážitky si zase zopakujeme!

 

Ale ještě nekončííme! Tady se podívejte na fakt vydařené fotečky z našeho víkendu:

smajlík Denča s Luckou smajlík

 Denča s Gillinkou